پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118168
پرداخت ?? درصد هزينه‌هاي درماني توسط دولت
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1262

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد زمانيان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد، اظهار کرد: تعامل و همکاري دولت و مجلس سبب ارتقاي خدمات ارائه شده به مردم و افزايش سطح رضايت‌مندي آنها مي‌شود.

وي افزود: سلامت اساسي‌ترين نياز جامعه بشري است و تأمين اين نياز وظيفه همه مسئولان و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: پرداخت 90 تا 95 درصد هزينه‌هاي درماني توسط دولت، ‌تأمين تجهيزات و دارو در بيمارستان‌ها از خدمات ارائه شده در برنامه تحول نظام سلامت است که توانسته دغدغه‌هاي بيماران را کاهش دهد.

زمانيان خاطرنشان کرد: دولت با پيگيري‌هاي لازم درصدد فراهم کردن خدمات درماني در قالب بسته‌هاي جديد خدماتي در تمام نقاط کشور است.

وي افزود: تغيير و تحولات مثبتي در حوزه بهداشت و درمان کشور در حال شکل‌گيري است که علاوه بر توجه به نيازهاي مردم، ‌نياز معيشتي و دغدغه‌هاي پرستاران،‌ پزشکان و متخصصان را نيز در اولويت قرار مي‌دهد و در اين راستا مجلس شوراي اسلامي با پيگيري مطالبات به حق کادر درماني و افزايش سطح رضايت‌مندي آنها به دنبال مبارزه با دريافت زير ميزي در حوزه درمان است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه بهداشت و درمان تصريح کرد: با تمهيدات لازم از سوي دولت اعتبارات مورد نياز اين برنامه تأمين و به‌صورت مرحله به مرحله به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي تحويل داده مي‌شود.

زمانيان اظهار اميدواري کرد که با در نظر گرفتن بخشي از درآمد حاصل از هدفمندي يارانه‌ها و درآمدهاي تملک دارايي و جاري، مشکلات فعلي حوزه سلامت کشور برطرف شود و گفت: با وجود کمبود اعتبارات، مديريت صحيح منابع مالي و اولويت‌بندي نيازها براي رفع مشکلات کنوني ضرورتي انکارناپذير است.

وي خاطرنشان کرد: رضايت‌مندي مردم چهارمحال و بختياري از ارائه خدمات در مراکز درماني به‌ويژه بيمارستان هاجر (س) شهرکرد نشان از تلاش و جديت مسئولان اين حوزه براي ارائه خدمات به مردم استان و عزم جدي آنان براي ياري دولت در راستاي رفع دغدغه‌هاي مردم است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html